joi, 15 ianuarie 2015

Apa privita din alte unghiuri

       Acum câteva zile eram la muncă şi cum la locul meu de muncă suntem foarte puţini băieţi, am fost rugat să aduc apă în departament, împreună cu un alt coleg. În timp ce ne pregăteam să aducem bidoanele cu apă , am început o discuţie pe tema apei în care au fost ridicate mai multe întrebări (de ce se înverzeşte apa dacă nu este consmuată într-o anumită perioadă? , Care este motivul pentru care apa sfinţită nu se strică?, ... ).
       Ca şi răspuns asupra acestora, mi-am adus aminte de un documentar foarte interesant despre apă. Fiecare dintre noi folosim apa zilnic, însă câţi cunoaştem propietăţile şi enigmele ce se ascund în spatele a ceea ce folosim? Urmărind acest documentar, am aflat că apa este singura substanţă de pe Terra ce se poate afla atât în stare solidă, lichidă cât şi gazoasă, totodată apa este singura care atunci când îngheată se dilată în loc să se contracte,... Aş putea să spun mai multe despre acest lucru, însă cele ce aş fi putut să le relatez le puteţi percepe într-un mod mai uşor din acest material structurat pe opt parţi:

Aducându-vă la cunostinţă cele de mai sus, sper ca toată lumea ce vede acest material să constientizeze cât de importantă este apa pentru fiecare dintre noi, chiar dacă aceasta este o substanţă foarte comună, să ne facă să respectăm acest lucru mai mult decât pană acum, iar pentru cei care se vor întreba "La ce folos?!" , gândiţi-vă doar la un lucru: Ce ne-am face dacă mâine nu ar mai exista apa? .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu